دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

می تونی یه سوال ازم بپرسی؟؟!!!

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۳۶)

سلام.طی بازدید به عمل آمده از وبلاگ شما توانستیم نهایت استفاده را داشته باشیم.اجرکم عندالله
آرزوت؟
پاسخ:
ارزوم عه بزار فکر کنم 
به نتیجه ای نرسیدم
خخخخ شوخی کردم

دکتر شم هو هو هو

خوشبخت شم و ...
  • علی شبگرد
  • مرسی دوست خوبم :)
    پاسخ:
    خاهش
  • علی شبگرد
  • اجازه هست این عکسو منم بزارم تو وبلاگم؟؟؟
    پاسخ:
    بعللللللللللله
  • علی شبگرد
  • چرا سر عقد عروس دفعه سوم میگه بله؟ :))))
  • علی شبگرد
  •  خو سواله دیگه خخخخخخ :)))))
    پاسخ:
    ههههه

    بپرسید
  • علی شبگرد
  • چرا مراسم ختم ساعت ۴ بعد از ظهر تشکیل میشه؟
    :)))))))
    پاسخ:
    واااااااا

    من از کجا بدونم
  • میســــــــ مهســـا
  • کیمیا جون خواهریییییییییی با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟
  • مهدی جباری
  • چقد منو دوس داری ؟؟؟؟

    پاسخ:
    0%
  • ســیــنــآ
  • اولین روز بدون وبلاگ :)
    دوست داشتی پسر بودی ؟
    پاسخ:
    No
  • مهدی اصغری

  • کشتی عمر من است بر گرد باد و موج‌ها

    کشتی سرعت گرفته روی در روی بلا

    بادهای نا خلف رو کرده سمت نیستی

    کشتی عمر مرا چرخانده پس ساحل کجا

    موج‌های ناملایم وای بر دیوار عمر

    درد دریا می‌کند بنیان کشتی را جدا

    نیست کس ساحل نشان کشتی عمرم دهد 

    تا بیاساید کمی آن‌جا به دور از موج‌ها

    ابتدای عمر که کشتی من را ساختند

    فکر می‌کردم که تا آخر روم دریای را

    با خودم گفتم که می‌تازم در این آب روان

    کیست تا مانع شود در آب این دریا مرا





    شمام لینکی

    بدو بیا دخمل آپ کردم
     آرام رنگ می بازیم ،
    با هــم ،
    بــدون هم و تبدیل می شویم به تفاله ای ،
    که روزی سبز و زیبا دست می تکاندیم در باد
    و ماه برایمان ستاره می کوبید به دیوار
    و حالا رنگ می بازیم ،
    با هــم ، بــدون هم
    و تبدیل می شویم به تاریکی !
    و باز زمستان بود که معرفت داشت و تو نداشتی ،
    حتی برای یک روز...!
    نمی دونم چرا قبلا کلی سوال داشتم...الان هیچی به ذهنم نمیرسه....خودت یه اعتراف بکن پی لیز....صادقانه...
    وااای آجی 

    دو روز نبودم ببین چقد پست گذاشتی

    باریکلا دخمله اکتیوه خودمممممم خخخخ
    سوالی ندارم

    پیش اومد میپرسم
    سلام آجی

    دلم تنگه وبت بود
    سلام
    ممنون از لطفتون
    لینکید دوست خوبم
    یاعلی
  • علی شبگرد
  • چرا کسی برای صبحونه کسی رو مهمون نمیکنه؟

    اگه نتونی جواب بدی یه سوال دیگه میپرسم :))))
    پاسخ:
    نمیدونم
    عشقت دیگه!!!
    گفته بودی دختره!
    اسم اون چیه؟!
    منظورم اینه!!!
    پاسخ:
    اهان زهرا
    گفته بودی دختره اجی!!!
    اون چی؟!
    پاسخ:
    چی؟؟؟؟
  • بهاره تهرانی
  • ١٩ 
    دی ماه میشم ٢٠
    پاسخ:
    جان من عاشقتم

    همیشه دوس داشتم خواهری بزرگتر ازخودم داشتم
  • بهاره تهرانی
  • الان تو. خونه تنهام
    پاسخ:
    خخخخخ
    چن سالته؟؟
  • بهاره تهرانی
  • سلام خوبم 
    توخوبی چیکا میکنی?
  • بهاره تهرانی
  • سلام خوبم 
    توخوبی چیکا میکنی?
    پاسخ:
    خوبم فدات 

    دارم باهات میحرفم
  • بهاره تهرانی
  • منم خواهر ندارم 
    پاسخ:
    عه پس من چیم؟؟؟
    اسم عشقت؟!
    پاسخ:
    ندارم 
    سلام لینک شدید :)
    پاسخ:
    تشکر شما هم لینکید
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • خو چندتاخواهر برادر داری؟؟
    پاسخ:
    یه داداش دارم 8/سالشه
  • بهاره تهرانی
  • ایا خواهر دار 
    اسمش چیه
  • بهاره تهرانی
  • ایا خواهر دار 
    اسمش چیه
    پاسخ:
    نه ندارم ولی خعلی دوس دارم داشته باشم

    و شما ها خواهرای منید
    چند سالته؟
    پاسخ:
    15
    سلام
    بچه کجایی؟ :))))
    پاسخ:
    اردبیل
    باید فک کنم :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">