دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

دوست داشتی بامن ؟؟؟؟

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۲)

1
مرسی دوست عزیزم!

منم دوست دارم دوست خوبم!

نه فعلا وب ندارم ولی میخوام بسازم!!!:)
پاسخ:
مشتاق دیدار تو وبت عزیزم
باشه بابا بی جنبه .
جنبه شوخی هم نداره .......
پاسخ:
واااااا چرا اتفاقا جنبه ام بالاس

ههههه
مرسی دوست خوبم!

 ازت خوشم میاد کیمیا!!!

چون تو خیلی چیزا مثله خودمی!

مثلا اینکه مثه خودمی و بی اف و اینا نداریییییییی و طرز فکرت هم مثه خودمه:))))))))))
مگه نه دوست خوبم؟! 
پاسخ:
البته دوست عزیزمم

دوست خوبم دوست دارم

راستى عزیزم

وب ندارى
من از بی وفایی خیلی از دخترا مریض شدم ......
حیف شدم ....
پاسخ:
خب به من بیجاره که میخواید با من دشمن باشید؟؟؟!!
1
پاسخ:
چشم دوست خوبم
11
پاسخ:
واااااا مگه مریضی؟؟؟!!!
  • علی شبگرد
  • 8 :)
    پاسخ:
    خخخخخخ
    1 که هستیم دیه آجی
    پاسخ:
    بعللله صد البته

    دانلود نرم افزار هک وای فای

    تست شده و کار میکنه

    کم حجم2.5مگابایت

    http://uploadboy.com/7v0ark8ocud7.html

    به لینک بالا برید.دانلود کند را انتخاب کنید.30ثانیه صبرکنید لینک دانلود رو بده.برنامه رو دانلود و اجرا کنید.سمت راست نام هر وای فای پسورد آن نوشته شده.

  • نیلوفر فروتن
  • اگه با منم باشه: 1و5 خو
    پاسخ:
    1 که هستم اما 5خخخخخ
    1
    پاسخ:
    منم خوشحال میشد که 1شیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">