دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

جدید ترین عکس های سلنا 2015

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

جدید ترین عکس های سلنا گومز در سال 2015 سری اول


جدید ترین عکس های سلنا گومز در سال 2015 سری اول


جدید ترین عکس های سلنا گومز در سال 2015 سری اول

جدید ترین عکس های سلنا گومز در سال 2015 سری اول



جدید ترین عکس های سلنا گومز در سال 2015 سری اول



جدید ترین عکس های سلنا گومز در سال 2015 سری اول



جدید ترین عکس های سلنا گومز در سال 2015 سری اول



جدید ترین عکس های سلنا گومز در سال 2015 سری اول




  • kimia ...

نظرات  (۹)

Your answer was just what I neeedd. It's made my day!
قشنگ بودن اما من اصلا علاقه ای به گوش دادن اهنگ هایی که معنی و مفهمومش رو نمیفههم ندارم.از کجا معلوم شاید داره فحشم میده من خبر ندارم.شوخی کردم .لایک.
پاسخ:
نه اتفاقا اجی تو اپارات اهنگ لاو سام بیبی با ترجمس برو گوش کن
سلاممم وبت قشنگه  به وب منم سر بزن نظرم یادنت نره عسیسم
______________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • زیباست!
    پاسخ:
    بعلللله سلنا جووووونم همیشه زیباست
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • اوووه از این سلنا نذاررر میام میزنمتا خخخ
    پاسخ:
    از جاستین کصافت بزارم????
    در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
  • سید مسعود طوهامی
  •  سلام وبلاگ نویس عزیز
    مرسی از اینکه به وبلاگ من سر زدید
    وبلاگ جالب و زیبایی داری
    اگر تمایل داشته باشی میتونیم باهم تبادل لینک کنیم
    جهت افزایش پیج رنک هر دو تامون تو گوگل

    در صورت موافقت شما میتونید من را با نام

    " کلبه ای از متن شعر آهنگ ها "
    www.toohami.blog.ir

    لینک کنید...
    بعد به من اطلاع دهید تا شما رو لینک کنم
    با تشکر
    وااااای چقد سلناااا خخخ
    پاسخ:
    خعلى خوشمله سلنا جووووون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">