دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

کدوم رو به من؟؟؟؟

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

عکس و تصویر 1&12&6

  • kimia ...

نظرات  (۱۰)

11
55555
  • مهسا خوش قدم
  • بوس بوس.

    آپـــــــــــــــــــم.
    بوسسسسسسسسسسسسس...
    بدو بگیرش عشقم.
    2رو میخرم  و بهت اجازه میدم وقتی دارم میخورم بهم نگاه کنی :-)
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • هیچی  خخخخخخخخخخخخخ
    4 .اخه هوا گرمه اجی .خخخخخ.
    هر کدومو دلت بخواد
    پاسخ:
    یکیشو بگید
  • علی اصغر گنجعلی
  • اول که ببینمت اول میشه 13
    بعد 12 بعدش 11 بعدش 6 بعدش 10 بعدش 1 بعدش 3
    خخخخ الله اکبر خدایا توبه خخخخ حواسم نبود شما خانم تشریف دارین (الکی مثلا من اصلا دلم نمیخواد از کارا رو بکنم)
  • مهدی جباری
  • فقط 7 و 8 !!! 

    ها چیه ؟؟!!! دلم میخاد !!!
    پاسخ:
    واااااااااااااااااااااا واقعا که**********

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">