دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

ازمن....

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

عکس و تصویر ؟

  • kimia ...

نظرات  (۲۴)

چه قدر به خدا نزدیکی؟؟؟؟

پاسخ:
زیاااااااااد
  • علی اصغر گنجعلی
  • خانم گل اشکالی نداره میهن بلاگتو بگم دهکده دوستی 2؟
    پاسخ:
    مشکلى نیس
  • علی اصغر گنجعلی
  • آره نفس مطمئنم اسم آخرین مطلبی که گذاشتی رو بهم میگه راستی اون قابلیت دیدن کسایی که تورو وبلاگتو دنبال کردن در آینده اضافه میشه ولی نگران نباش من تورو اضافه کردم و اسم آخرین مطلبت رو برام نوشته کدوم رو به من هستش
    پاسخ:
    ممنون دادا
    من گیج شدم@_@
    اگه بدت میاد چرا دوباره میخوای ببینیش#_#
    آری :)وبت عالیه لاااایککک
    پاسخ:
    جون براش میمیرم عاشقشم هنوزم
  • علی اصغر گنجعلی
  • آبجی وبتو دنبال کردم توهم منو دنبال کن تو پنل مدیریت بخش دنبال کردن منو بزن و برای اینکه ثابت کنم برو تو بخش دنبال کنندگان خیلی عزیزی عزیززززززززززز
  • علی اصغر گنجعلی

  • آبجی ایول داری خدایی وبت عالیه دستتو رو سرماهم بکش شاید یک فرجی شد و آمارم بره بالا
    پاسخ:
    وااااا این چه حرفیه
  • ↯✖امیـــــNeginـــــــــر حسین‌‌✖↯
  • زازا؟؟؟؟؟
    پسر نیس مگه؟!@_@
    پاسخ:
    نه.
    1-بزرگترین گناهت چی بوده؟باااااس راستشوو بگی هاااااااا...
    2-کسی ک ازش خیلی بدت میاد کیه؟
    3-بزرگترین آرزوت؟
    پاسخ:
    1-عاشق شدن و تحمل کردن دوریش.

    2-کسی که تنهام گذاشت.

    3-دوباره دیدنش همین و بس.
  • ↯✖امیـــــNeginـــــــــر حسین‌‌✖↯
  • اسم عجقت چیست؟
    پاسخ:
    Zaza چطور
  • فروهر وَ فرداد
  • چی شد که تصمیم گرفتی وبلاگ بزنی..چطور با دنیای وبلاگ نویسی اشنا شدی؟

    هدفت چیه از وبلاگ نویسی؟
    پاسخ:
    فقط سرکرمى
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • خب....
    بد ترین اتو رو کی دادی و ب کی دادی؟
    پاسخ:
    واااااین جیه؟؟؟؟اجى
    لینک شدی اجی.
    پاسخ:
    ممنون
    تبادل لینک میکنی؟
    پاسخ:
    اره.
  • علی اصغر گنجعلی
  • سلام آبجی ببخشید امروز جوابتو ندادم بازم معذرت میخوام کیمیا خانم
    من الان امتحانام تموم شده پس بعد تابستون میرم دوم دبیرستان و میخوام رشته انسانی بردارم و چون میخوام مترجم بشم و چندتا کمیک(مجله هایی که از شخصیت تخیلی داستان داره تو سایت های مشهور ایران ترجمه کردم با این سن کمم) اینم لینک برای اثبات حرفم رو کلمات زیر کلیک کن لینکه
    کارنیج برتر که ادیت و گرافیک و ترجمه اش رو خودم انجام دادم تا سه شماره رو راستی گرافیکم هم خوبه به خاطر اینکه مخم تو کامپیوتر خوب کار میکنه با فتوشاپ ادیت و گرافیک کمیک رو به فارسی برگردوندم
    و یک دوره من فقط ادیت و گرافیک رو برای سایت انجام دادم روی لینک زیر دنباش شماره 2 و 4
    اینم لینکش:
    انتقام جویان جدید
    پاسخ:
    ایول داداش ایشالا موافق شی
    اگه میشه شما هم لینکم کنی
  • علی اصغر گنجعلی
  • مجبور بود البته آبجی خودتو ناراحت نکن چون احساس میکنم دلم مال یکی دیگست
    پاسخ:
    فکر کنم اونم ارزش نداشت که شما دوستش داشته باشی ایشالله خدا بهترشو نصیبت کنه
  • علی اصغر گنجعلی
  • منم یک بار عاشق شدم بعد یکماه منو به خاطر اینکه خواهرش فهمید ول کرد تا الان که من صاحب دارم یعنی منو برای یکی نشون کردن هردو طرف
    پاسخ:
    واقعا اخه چرا ول کرد خعلی متاسف شدم
  • ↯✖امیـــــNeginـــــــــر حسین‌‌✖↯
  • عاشق شدی تا حالا؟؟؟!!!
    پاسخ:
    اره چطور ؟؟؟؟؟؟؟؟💔
  • علی اصغر گنجعلی
  • عین خودمی منم اهلش نیستم
    راستی آبجی خدایی بلاگ نظر گذاشتن توش آسون تره ولی بازم سعی میکنم بیشتر به وب میهن برم
  • علی اصغر گنجعلی
  • در اصل تو 14 سالته چون من که 79 به دنیا اومدم تازه 15 سالم شده و الان تو که 80 به دنیا اومدی 14 سالت میشه البته بهت برنخوره ها نمیخواستم تو ناآگاهی بمیری البته خدا نکنه فقط یک شوخی بود
    پاسخ:
    بعللللله😼
  • علی اصغر گنجعلی
  • ببین هرسوالی میخواستم بپرسم دوستان پرسیدن پس یک چیز میمونه
    دوست پسر داری؟
    راستی چرا علامت سوال میزاری مگه 15 سالت نیست نکنه شک داری :)
    پاسخ:
    علامت سوالا برای اینکه چرا این سوال .

    نخیر من همچین ادمی نیستم و دوست پسر هم ندارم
    چی بپرسم اخه؟؟؟!!!!!!!
    پاسخ:
    هرجى دوست دارى
  • ↯✖امیـــــNeginـــــــــر حسین‌‌✖↯
  • کلاس چندمی؟
    پاسخ:
    هشتم میرم نهم؟؟؟؟؟؟
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • من فقط یک سوال می پرسم ببینم شهامت جواب دادنشو داری خخخخخخخخخخخ
    خوب چند سالته؟
    پاسخ:
    15 سالمه؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">